مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با تاکید بر همگانی کردن رشته اسکواش، گفت: با برنامه ریزی و تلاش، توسعه اسکواش استان سرعت بیشتری بگیرد.

یزدفردا: مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در مجمع انتخاباتی هیئت اسکواش استان یزد با تقدیر از زحمات چند ساله علی نگهی رئیس سابق این هیات، گفت: با توجه به قانون ممنوع بودن بکارگیری بازنشستگان، حضور علی نگهی در ریاست هیات اسکواش استان یزد مقدور نبود، اما همچنان باید در کنار ریاست جدید و کادر هیات باشد و تجربیات خود را در اختیار آن‌ها قرار دهد.

او افزود: اسکواش استان یزد در کشور جایگاه خوبی قرار دارد و قهرمانان و ملی پوشان زیادی پرورش یافتند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به اهمیت زیرساخت‌ها در توسعه رشته اسکواش، بیان داشت: خوشبختانه در دولت تدبیر و امید با تلاش‌های صورت گرفته سالن بین المللی اسکواش که در کشور بی نظیر است با حضور مقام عالی وزارت ورزش و جوانان افتتاح و به بهره برداری رسید که ظرفیت بالایی در برگزاری مسابقات و رویداد‌های ملی و بین المللی ایجاد شده است.

شریعتی تصریح کرد: با توجه به این زیرساخت‌های موجود انتظار می‌رود مسابقات بین المللی مختلف برگزار شود تا هم اسکواش در استان رونق بگیرد و هم با حضور نفرات باتجربه دیگر کشور‌ها اسکواش بازان یزدی نیز تجربه کسب کنند.

او در ادامه استعداد یابی را یکی از موارد مهم و اساسی در توسعه رشته‌های مختلف ورزشی عنوان و ادامه داد: یزدی‌ها استعداد بالقوه‌ای در اسکواش دارند که باید با استعدادیابی نفرات مستعدین کشف و قهرمانان زیادی پرورش داد تا برای استان افتخار آفرین باشند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا